RSS

Starten

26 Jul

Så ble det blogging på meg likevel da.
Noen stor plan har jeg vel i grunnen ikke, så vi får se hva som havner her. Jeg regner med det blir en salig blanding av småsnakk, drømmer og kommentarer på bøker, restauranter og annet jeg måtte snuble over på min vei 🙂 Litt klaging over ting jeg irriterer meg over vil nok også dukke opp, og liker du det ikke får du la være å lese. 😉

Navnet jeg endte med å lage for bloggen min har følgende lille eventyr knyttet til seg:
En gang for veldig lenge siden endte ei jente opp på IRC, og på en avsides liten gotisk kanal ble det spunnet et eventyr om jenta som satt oppe i det snøfylte nord og vevde drømmer ut av snø. Jenta ble til kvinne, men hun drømmer fortsatt, og vever sine drømmer i en miks av virkelighet, magi og drømmestøv.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 26/07/2008 i Diverse

 

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

 
