RSS

House of Souls, København

03 Aug

I helgen var jeg og min kjære på helgetur til København. Vi hadde fått tips om at vi måtte legge veien innom House of Souls og det var virkelig verd å skrive om.

Stedet har vidunderlig mat, behagelig bakgrunnsmusikk, hyggelig interiør og kelneren var i tillegg meget oppmerksom, hyggelig og hjelpsom!

Til hovedrett forsøkte jeg meg på «Salmone Le Moyne» som var et stort og saftig stykke mango- og jalapeños glasert laks med ovnbakt paprika og Pommes d’Alsace.  Det var det beste jeg har smakt på laaaang tid! Det er sjelden jeg sitter og sier MMmmmmmm mens jeg spiser. 😀

 
1 kommentar

Skrevet av den 03/08/2008 i Spisesteder

 

Ett svar til “House of Souls, København

Legg igjen en kommentar

 
