RSS

Fortsatt hoste

05 Sep

Urghle. Nå har jeg hostet i over fire uker. Legen tok en test av meg for mykoplasma lungebetennelse på onsdag for å sjekke om det kunne være problemet. Jeg ringte i dag for å sjekke når de fikk resultatet, og legesekretæren svarte at det vanligvis tok to uker før de fikk slike svar fra Ullevål. TO UKER??! Kødder de med meg?! Ei på jobb hadde hatt det, og hun tok prøve kl 10 en dag, og samme dag kl 20 ringte legen og sa han hadde fakset inn resept for henne og at hun måtte begynne snarest på antibiotika.. *sukk*

 
4 kommentarer

Skrevet av den 05/09/2008 i Syk & sånt

 

Stikkord:

4 Svar til “Fortsatt hoste

  1. Mrs. Darcy

    05/09/2008 at 18:15

    Men kjære vene! Du kan da ikke vente 2 uker på testresultatet??? Håper virkelig de kommer på bedre tanker!

    God bedring vennen :-)!

     
  2. Khi

    06/09/2008 at 22:28

    Vi får se – sansynligheten for at jeg uansett ikke kan ta eventuell medisin mot det er stor akkurat nå 🙂

     
  3. Mrs. Darcy

    08/09/2008 at 08:39

    Det var jo bra det tok sin tid da :-)!
    Håper du blir kvitt hosten uten medisiner, og kan nyte tida framover (så fremt at formen ellers er bra).

    Ha ei fin uke :-)!

     
  4. Sigrid

    08/09/2008 at 12:51

    Stakkar deg da!! Håper formen bedrer seg snart. Jeg blir erta for stemmen min på jobb i dag, kvekker mer enn jeg prater…. Slemt å erte syke mennesker!

     

Legg igjen en kommentar

 
