RSS

Laiv: «Ulvehyl III»

29 sep

Da har jeg vært to dager på laiv igjen. Denne gangen var det «Ulvehyl III» ved Rolandssjøen. Veldig god mat og hyggelige folk, som vanlig, men spillmessig bar det litt nedoverbakke for meg. Jeg får liksom ikke helt følelsen av å være helt med, og det er jo synd. Om det skulle bli en «Ulvehyl IV», og jeg bestemmer meg for å dra, er det nok veldig på tide med en ny rolle. Nå er rollen som min rolle har vært en støttefigur for død uansett, så min rolle har enda mindre på stedet å gjøre uansett. Menmen, ut på tur er jo hyggelig likevel da. 🙂

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 29/09/2008 i Laiv

 

Legg igjen en kommentar

 
