RSS

Det er liv!

02 Oct


Åååååå…! I går var vi på middag hos han som min kjære skal være forlover for snart, og etter desserten hadde nurket tydeligvis fått nok sukkersjokk til å gi fra seg et spark! ❤   Første tegn på liv derfra, gleder meg skikkelig til vi kan dra på ultralyd i slutten av måneden. 🙂

*gjespe* Men i dag er jeg trøtt. Lillepia hadde barnevakt, som ikke var en av besteforeldrene, for første gang på.. på.. uhm.. tja.. lenge. Hun oppførte seg visst heldigvis rimelig eksemplarisk mens vi var borte.

Jeg vet ikke om det var det uvante med at vi var borte eller om hun hadde en vond drøm, men vi våknet av at hun ulte både rundt kl. 02 og 04 i natt, uten at det virket som om hun hadde vondt noe sted. Hun roet seg igjen etter litt kos på fanget, men god søvn ble det nok ikke på noen av oss tre.

 
2 kommentarer

Skrevet av den 02/10/2008 i Baby i magen

 

Stikkord:

2 Svar til “Det er liv!

  1. sibre

    04/10/2008 at 21:19

    Å, så morro da! Gi snuppa en go’klem fra meg 🙂

     
  2. Veronica

    07/10/2008 at 18:57

    Det er forøvrig helt normalt å ule når man sover. 😉

     

Legg igjen en kommentar

 
