RSS

«Industrial magic» av Kelley Armstrong

25 nov

industrialmagic I denne boken følger vi heksa Paige og hennes samboer Lucas når de etterforsker en seriemorder som dreper barn av ansatte i en organisasjon som drives, og stort sett består av, halv-demoner i ulike varianter. Spennende fantasy, med glimt av humor. Hun skriver godt, så jeg hadde ingen problemer med å stenge ute alle lyder på t-banen mens jeg leste.. Litt verre var det å holde seg oppdatert på hvilken holdeplass jeg var kommet til, så da jeg kom meg da av på rett sted var det nok mest flaks. 🙂

Boka er nummer 4 i serien «The Women of the Otherworld». Serien trenger strengt tatt ikke å leses kronologisk, men siden en del av hovedpersonene går igjen kan det være en fordel likevel.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 25/11/2008 i Bøker

 

Stikkord: , , , , , , ,

Legg igjen en kommentar

 
