RSS

«Midnight’s daughter» av Karen Chance

03 des

Her om dagen var jeg en liten tur innom Outland for å få grabbet med meg noen bøker hjem. Bibliotekbøkene er kjekke, men på t-banen er pocketbøker så mye greiere å drasse på.

midnights_daughterDette var da den ene av to jeg kom hjem med. Jeg trodde jeg hadde funnet en ny bok i Karen Chances serie om Cassandra Palmer, men så var ikke tilfelle.

Boken jeg endte opp med viste seg å være fra en ny serie om en kvinne ved navn Dorina Basarab. Hennes far er vampyr, mens hennes mor er menneske. Hovedpersonen er mer eller mindre hoppende gal i perioder, som et resultat av at vampyrens instinkt for å drepe kommer i konflikt med hennes menneskelige natur.

 
3 kommentarer

Skrevet av den 03/12/2008 i Bøker

 

Stikkord: , , , , ,

3 Svar til “«Midnight’s daughter» av Karen Chance

  1. Anniken Nesje

    21/12/2008 at 21:20

    Haha! Jeg gikk fem på den der jeg også! Kjøpte den på amazon og skjønte null da den ikke handlet om Cassie. 🙂
    Men den var underholdende, så greit nok. 🙂
    Leser nå Stephenie Meyer – Twilight (og har bestilt resten av bøkene fordi den første var så bra.)Anbefales! Om du ikke allerede har huket tak i den. 😉
    Lest Merry Gentry-serien av Laurell K. Hamilton?

     
  2. Khi

    22/12/2008 at 10:46

    Jeg får teste ut Meyer – Takk for tipset 🙂
    ..og ja, jeg har lest Merry Gentry. Jeg fortsetter hele tiden med den serien sånn litt sånn på prøve, fordi jeg håper på mer plot og karakterutvikling og mindre langtrukne intime beskrivelser i neste bok ..Men jeg må vel bare innse at det ikke kommer til å skje med det første. 😉 Jeg liker Anita Blake-serien hennes bedre, og da mest de første bøkene egentlig. I de aller siste i den serien har det begynt å komme litt mer plot etter hvert igjen, så det er det som gjør at jeg fortsatt har håp for Merry. :->

     
  3. bokbloggarar

    18/07/2012 at 22:19

    Har oversett første kapittel av boka til norsk dersom nokon er interessert 🙂

     

Legg igjen en kommentar

 
