RSS

«Jeg forbanner tidens elv» av Per Petterson

08 Dec

jegforbannertidenselvGrei bok, men ingen høydare for min del..

Jeg syns boka er litt for rotete underveis, og jeg likte i grunen ikke slutten heller. Hovedpersonen Arvid Jensen er litt patetisk og veldig proletar.. og egentlig syns jeg i grunnen at han er en dott. Hans kreftsyke mor har jeg betydelig mer sansen for.

Jeg kom aldri så langt at jeg fikk lest mer enn et par sider i den forrige boka jeg har fått med meg at han skrev, «Ut og stjæle hester», men folk sier den var bedre.. Kanskje jeg burde gi den et nytt forsøk?  Eller..  Hum.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 08/12/2008 i Bøker

 

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

 
