RSS

Søvn & stress

09 Dec

Med baby i magen blir jeg både (enda) fortere stresset en før og trenger mer søvn.

Men.. når stadig flere ting hoper seg opp, og egentlig skulle vært gjort for lenge siden, snuppings ikke vil sove hele natten, men  i sovende-isbjorn2 steden for våkner en gang eller to i løpet av natten og vil over og ligge og marke seg mellom oss, og det ikke funker å sove rett etter jobb.. hvor/når går man i hi da?

De siste ukene har jeg lagt meg før kl 22, men det er sjelden jeg får til å sovne med en gang, og jeg må uansett opp rundt 06.30.. og det blir bare ikke nok.

stressJeg vil sooooooooooove! .. og få handlet inn julegaver, sendt en del av dem, handlet julemat, ryddet etter tilbakeflytting til leiligheta nå som badet er ferdig renovert, bakt pepperkaker og brød (lei av butikkbrød nå!), hatt play-date med Kristine og dagmammaen vi brukte før, fikse nyfødt-gave til Lines lille nurk, besøkt venner og slekt, fått unna hauger med ting som hoper seg opp på jobb, finne ut hvor i all verden jeg har gjort av alle de tykke sokkene til å ha inni army-bootsene så de blir varme i tillegg til tørre (Jeg kan da ikke ha gått hull i alle sammen? Og når jeg først finner en i et par, hvor er da den andre av samme farge/tykkelse??) , merket de siste klærne til snuppings om jeg bare kan finne merke-sakene.. og så videre..

Hum.. det er visst litt mandag i dag også? Jeg tror jeg har nevnt det før, men sier det igjen: Det er JUKS med tirsdager som oppfører seg som mandager!

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 09/12/2008 i Baby i magen, Diverse

 

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

 
