RSS

Meme med usaklige ting

10 Dec

Jeg får vel kanskje følge opp Vero jeg da..

Fem navn som brukes på deg:
1. Khi
2. Mamma
3. Mee-mee, når snuppa sutrer.
4. Pia
5. hum.. nope, ikke’no på nr 5.

Tre ting du har på deg akkurat nå:
1. Svart gravidbukse med bukseseler. Bukseseler er genialt når vanlige bukser har feil form, mens gravidbuksene egentlig ikke sitter helt oppe av seg selv enda.
2. Svarte sandaler. Jeg har endelig klart å legge dem igjen på jobb, slik at jeg ikke stamper rundt i armyboots’ene mens jeg jobber.
3. Rød mammaskjorte med lilla topp under. Hvorfor lager de egentlig alle sånne skjorter med enorm utrigning slik at man må ha noe annet under?

To ting du ønsker deg akkurat nå:
1. Søvn!
2. Sjokolade, mørk.

Tre personer som (kanskje) kommer til å gjøre dette memet:
1. Sigrid
2. Lise
3. Uhm.. De andre bloggene jeg leser tror jeg har gjort den her, og aner egentlig ikke hvem som leser meg..

To ting du gjorde i går:
1. Jobbet, stresset.
2. Var på babysvømming med snuppings, som hylte som besatt og generelt ikke ville gjøre noe av det svømmelæreren syns var en god ide. Godt det var siste gang på leeenge.

To ting du har spist i dag:
1. Brødskive med bringebær
2. Snart et eller annet, sansynligvis kjedelig, til lunch. Matlei nå!  Eller.. Kantine-lei er vel kanskje ordet..

To personer du sist snakket med på telefonen:
1. Nina.
2. Mamma.

To ting du skal gjøre i morgen:
1. Jobbe.
2. Dra på trening.

To lengste bilturer:
1. Fra Borkenes til Aachen med pappa en sommer etter at brodern flytta dit. Jeg egnet meg ikke som kartleser fikk vi vel forøvrig fastslått på turen. For å gjøre slikt trenger man nemlig ting som stedsans og retningssans, hvilket begge to er meget underutviklede sanser for meg.
2. Biltur fra Borkenes til Tromøya via Oslo, omtrent hver sommer da jeg var liten. Laaaaang tur når man er liten.

To av dine yndlingsdrikker:
1. Varm, litt tyktflytende sjokolade.
2. Rund & god rødvin, uten tendenser til «snerp i ettersmaken».  (Eller som jeg litt mer pragmatisk kan finne på å kalle det: Sur vin.)

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 10/12/2008 i Meg

 

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

 
