RSS

Mandag på en torsdag?

18 Dec

På torsdager har jeg telefonvakt fra 08 til 16 på jobben, og slipper dermed både henting og bringing til barnehage siden jeg ikke har sjanse til å rekke noen av delene. Mindre stress om morgenen for meg den dagen med andre ord, og i dag fant jeg til og med for første gang et ledig sete på t-banen på vei til jobb. (Noe tyder på at folk har begynt å ta seg julefri, for det var også tilnærmet nok luft til at det gikk ann å puste litt iblant mens man nå satt der og ventet på å komme frem til rett stasjon.) soevnigLikevel er jeg i dag en blanding mellom grå og rød i ansiktet, slukker lys og tenner stearinlys fordi taklyset virker så sterkt (pc-skjermen lyser jo opp en del uansett), og vil egentlig bare krølle meg samen i et hjørne og sove. Definitivt en følelse som oftest pleier dukke opp på en Mandag (Jada, M’en er stor med vilje.), noe som er litt underlig og muligens litt slemt mot mandager generelt å si, siden f.eks mandag i denne uken slett ikke var ille.. Menmen, noe får skylden, og denne gangen er det Mandag. Jeg la meg übertidlig, lillesnuppa på 3 var forholdsvis rolig i natt, og lillenurket også, men søvnen ble likevel ikke så god i natt. Søvn er snodig.

Hvis jeg bare tar det litt rolig i dag, så faller kobler nok resten av hjernen min seg på systemet etter hvert.. tror jeg?

Lunch og en selvmekket latte med honning i hjalp i hvert fall litt. 🙂

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 18/12/2008 i Meg, Syk & sånt

 

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

 
