RSS

Vanngym!

18 Dec

Joho ! I dag ringte de fra Oslo fysioterapi & kiropraktorsenter for å si at jeg får time der 2 ganger i uka fra januar av. Satser på at det vil hjelpe litt mot rygg-/bekken-tull. 🙂 Sist gang jeg var gravid gikk jeg på noe liknende i Trondheim, men her ser det ut som om at opplegget er spesifikt rettet mot mitt problem i steden for at jeg blir plassert på gym-for-eldre. Damene der var hyggelige de, men treningen var kanskje ikke helt optimal i forhold til behovet.

 
3 kommentarer

Skrevet av den 18/12/2008 i Baby i magen, Syk & sånt

 

3 Svar til “Vanngym!

  1. Elin

    02/01/2009 at 23:22

    Vanngym høres ikke dumt ut. 🙂

     
  2. Khi

    05/01/2009 at 11:55

    Godt tilrettelagt trening var det også, så slett ikke dumt – men litt dyrt. Kommunen har visst funnet ut at den må spare mer penger, så dropper avtalene med de som holder det -> rekvisisjon dekker ikke’no. :-/

     
  3. Elin

    05/01/2009 at 23:40

    Så dumt. 😦

     

Legg igjen en kommentar

 
