RSS

Mumle!

09 Jan

Hum..

Helsestasjonen der jeg bor legges ned og slås sammen med en annen som definitivt ikke er i gå-avstand fra oss.

Fastlegen min har knekt beinet og blir borte i 2 måneder,  nå som jeg har ca 2 1/2 mnd igjen med baby i magen.

Korsryggen og bekken klager høylytt for tiden. Trapper er en pine å gå opp. Halv-løpe etter en buss/t-bane er uaktuelt. Ryggen stivner om jeg sitter for lenge. Å snu seg i senga er ubehagelig. Å ligge på magen eller ryggen går ikke. ..og jeg våkner minst annenhver time i løpet av natta, selv når lillesnuppa sover eksemplarisk..

Bleh!

..og det var dagens syting, ferdig nå, tror jeg 😉

 
 

Stikkord:

Legg igjen en kommentar

 
