RSS

«New moon» av Stephenie Meyer

09 Jan

newmoonBok nr 2 i «The Twilight Saga». Damen skriver fortsatt godt. Når Edward forsvinner gir hun en god beskrivelse av Bellas liv videre, og hennes vennskap med Jacob. I denne boka får vi vite en del mer om varulvene som forfatterne hintet vagt om i bok nr. 1.

Når jeg først hadde begynt å lese boka hadde jeg lite lyst til å legge den fra meg igjen. Handlingen drives godt fremover, og jeg må innrømme at jeg ble veldig rørt av bl.a. scenen med Bella i vannet.. mer vil jeg ikke si for å ikke ødelegge for de som ikke har lest boka enda.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 09/01/2009 i Bøker

 

Stikkord: , , ,

Legg igjen en kommentar

 
