RSS

«Eclipse» av Stephenie Meyer

11 Jan

eclipseNr. 3 i «The Twilight Saga». Boka er forsåvidt spennende, men ikke fullt så engasjerende som de to forrige. Men forsåvidt – Jeg leste uansett denne også i løpet av to dager, så den er langt fra kjedelig.

Denne gangen får vi et nærmere innblikk i Jacobs’ verden og følelsene mellom ham og Bella. Edward er på gli til å la Bella få sin vilje, men han har et viktig krav han vil ha innfridd først: Ekteskap.. I forbindelse med dette temaet kommer det klarere frem at forfatteren vistnok er mormoner og opptatt avholdenhet før ekteskapet. Ellers er det selvsagt fortsatt noen som jakter etter Bella. Serien engasjerer fortsatt absolutt nok til  jeg skal lese neste bok i serien også. 🙂

 
1 kommentar

Skrevet av den 11/01/2009 i Bøker

 

Stikkord: , , ,

Ett svar til “«Eclipse» av Stephenie Meyer

  1. Aurora

    28/02/2009 at 16:59

    Jeg synes du har skrevet et veldig bra innlegg.
    Selv har jeg tenkt til og lese boka og nå gleder jeg meg bare enda mere til å lese den etter det du har skrevet!

     

Legg igjen en kommentar

 
