RSS

Den lille kokosbollefabrikken

15 jan

kokosbollenNammenam! Den lille Kokosbollefabrikken har kanskje verdens beste kokosboller/sjokoladeboller?

Forrige uke var jeg innom en av utsalgsstedene med en venninne, kokosbolleog knipset da et eksempel på min favoritt: mørk sjokoladebolle med skogsbær. Nammmmmmm!

Av en eller annen ukjent grunn har ikke de vanlige kokosbollene deres kjeks i bunn, og det er litt juks.. ..men sjokoladebollene er vidunderlige.

Å kategorisere disse under spisesteder er vel ikke heeelt rett..  ..men når jeg nå uansett har begynt å ta med caféer og slikt burde det gå greit likevel? 🙂

 
4 kommentarer

Skrevet av den 15/01/2009 i Spisesteder

 

Stikkord: ,

4 Svar til “Den lille kokosbollefabrikken

  1. Sigrid

    15/01/2009 at 21:15

    *sikle* dit må jeg på neste Oslo-tur…

     
  2. Veronica

    15/01/2009 at 21:16

    Nam! Dit vil jeg.

     
  3. Khi

    16/01/2009 at 09:24

    Da må jeg nok *kremt* ofre meg, og bli med dere begge to når dere måtte finne på å tusle innom Oslo. 😀

     
  4. Elin

    17/01/2009 at 17:22

    Skikkelige sjokolade-/kokosboller skal ikke ha kjeks i bunn! Nemlig! (Ikke kjeks i bunn = de av oss som ikke tåler hvetemel kan også spise dem).

     

Legg igjen en kommentar

 
