RSS

Yoga for gravide

15 Jan

gravidyoga2Fra og med denne uken kommer jeg til å sette medlemskapet hos SATS på pause, siden de fleste av de øvelsene jeg har pleid å gjøre nå ikke kan utføres enten fordi de gjør vondt eller badeballen på magen er i veien.

Da passet det i grunnen fint at min kjære snublet over en plakat om at det skulle starte et yogakurs for gravide rett i nærheten av der vi bor allerede neste uke. Så nå er jeg påmeldt og skal lære forhåpentligvis nyttige ting om pusteteknikker og sånt de neste 8 ukene.

 
1 kommentar

Skrevet av den 15/01/2009 i Baby i magen, Meg

 

Stikkord:

Ett svar til “Yoga for gravide

  1. Lone

    16/01/2009 at 11:37

    Yoga for gravide er supert 🙂 og jeg hadde hvertfall stor bruk for både stillinger og pusteteknikker under fødselen 🙂

     

Legg igjen en kommentar

 
