RSS

Bilde-utfordring!

16 Feb

katt03 Jeg fikk en utfordring fra Lise: finn bilde nr 6, fra mappe nr.6 og legge ut i bloggen din. Skriv litt om bildet. Deretter gi utfordringen til 6 nye.

Bildemappe nummer 6 hos meg var «Bilder fra 1999» og her var det da (blant veldig mye annet rart!) at bilder av katten vår Tinka som liten kattunge befant seg.  Bildet er tatt av Siv. og jeg tror det ble tatt like etter at vi fikk Tinka, for det er fra mai 1999.

En venn av oss fant henne, bitteliten, utsultet og alene ute i regnet, og da ingen svarte på plakatene hans tok han ansvaret. En stund etter at hun var blitt husrein overtok vi det lille nurket. Jeg tror aldri hun helt kom over opplevelsen av å være sulten, for fortsatt blir hun frenetisk når matskålen nærmer seg tom. . .Men det er vel kanskje bare typisk katteoppførsel?

Hum.. men så var det å utfordre noen jeg kjenner som ikke allerede er blitt utfordret da.. *tenke* (Forøvrig fikk jeg vemmelig lyst på smågodt ved synet av Lises bilde) ..men utfordre ja.. uhm.. uhm.. (Lett å distrahere? Jeg? Neeida.)

Jeg prøver (3 får holde):
* Idril – «Hold drømmene ved liv».
* Vero – «Utakk er verdens lønn»
* Adama

 
1 kommentar

Skrevet av den 16/02/2009 i Diverse

 

Ett svar til “Bilde-utfordring!

  1. Idril

    17/02/2009 at 22:52

    Yay 😛

     

Legg igjen en kommentar

 
