RSS

Uke 37 av 40

11 Mar

Tiden går. Nå er det bare omtrent 3 uker igjen til termin, og på fredag starter permisjonen. Babyen og magen vokser, og neste uke skal jeg på ultralyd. Legen mistenkte seteleie, så hun ville lillenurkkjolesjekke for sikkerhets skyld.. Skummelt!  Menmen, uansett: Jeg gleder meg til lillenurket er ute! 🙂

Da snuppa ble født for litt over 3 år siden drev jeg og sydde små kjoler i ull. De ble riktig søte, men jeg var ikke helt klar over hvor mye plass ei bleierompe faktisk tar, så denne gangen driver jeg og syr ut de samme kjolene jeg sydde sist.. Litt gøy å pusle med. 🙂

 
2 kommentarer

Skrevet av den 11/03/2009 i Baby i magen

 

Stikkord:

2 Svar til “Uke 37 av 40

  1. Sigrid

    11/03/2009 at 19:13

    så søt da!!

     
  2. Adama

    12/03/2009 at 14:26

    Nei å nei det va nuskat ja 😉

     

Legg igjen en kommentar

 
