RSS

Amazon <3

15 Mar

Nå burde jeg være klar for de første dagene av fødselspermisjonen.. 😀

amazon-kos

Det kommer nok en og annen bokanmeldelse av disse fremover + at jeg har reservert en del bøker fra Deichman som jeg har hatt liggende på huskelista mi ei stund. Siden de fleste av dem har ligget der nokså lenge har det for lengst sluttet å være venteliste på dem, dermed dukker de nok opp i starten av uka regner jeg med.

Fremover har jeg i grunnen bare tenkt å prøve å ta det med ro og ruge, kanskje ta noen rolige tusleturer i sentrum. Ellers tenkte jeg å prøve ut et par yoga-stillinger som vistnok kan hjelpe lillenurket til å bestemme seg for å ligge rett vei. Vi får se. De kan i det minste kombineres med lesing 🙂

 
2 kommentarer

Skrevet av den 15/03/2009 i Baby i magen, Bøker, Shopping

 

Stikkord: ,

2 Svar til “Amazon <3

  1. Sigrid

    17/03/2009 at 16:22

    Rekker du det da??? Trodde da slike små hadde det med å dominere mamman sin totalt jeg!

     
  2. Khi

    17/03/2009 at 22:31

    Jeg har jo i teorien 3 uker på meg med permisjon _før_ babyen kommer da.. 🙂

     

Legg igjen en kommentar

 
