RSS

Tiden går

18 May

Tiden flyr av gårde. Lillesnuppa er blitt 6 uker gammel, og storesnuppa har latt seg bestikke til å slutte med smokk også om natten. Jeg må dog innrømme at jeg savner den smokken iblant, men det var nok på tide likevel.

Lillesnuppa har jeg så smått begynt å putte i bæresjal når det passer sånn. Fint å få frem det myke, deilige stretch-sjalet jeg fikk tak i da jeg surret rundt på ‘løkka med storesnuppa for noen år siden.

17. mai ble feiret med rusletur i skogen opp til Sandbakken først, og så tusling bort til den lokale skolen for å spise mer is og se på folkelivet. Riktig hyggelig. 🙂

Mc’en min ble vasket her forleden, og i dag var sambo snill og polerte den så den skinner. Den ble riktig så nyyyyyydelig. *smask* Nå er den imidlertid levert til service, og de småskumle ordene «det var en ulyd fra beltereima jeg må se litt nærmere på» kan vise seg å være relativt dyre ord. Men vi får se, det ordner seg nok på et vis.

 
2 kommentarer

Skrevet av den 18/05/2009 i Diverse, Meg

 

Stikkord:

2 Svar til “Tiden går

  1. Elin

    21/05/2009 at 12:09

    6 uker? Damn, allerede?

     
  2. Adama

    21/05/2009 at 20:55

    Leser bloggen din og kjenner at jeg savner deg Ingunn!
    Kos deg med snuppene, mc`n og typen (i den rekkefølgen).
    Klemmmmmmm ;-))

     

Legg igjen en kommentar

 
