RSS

Vidunderlige sko fra El Naturalista

06 Jun

Etter å ha spurt om tips om sko som skulle være både kule, røde OG gode å gå i (det er jo tre ting på en gang det!) ble jeg vist denne vidunderlige skoen:

(El Naturalista N095 Iggdrasil Tibet)naturalista-sko

Definitivt herlige å gå i. Direkte billige var de jo ikke (Hum.. Sier det noe om mine tidligere skokjøp når jeg aldri før har fått med en sånn skopose i tøy på kjøpet?), men det virker så langt absolutt som om de er verdt prisen. F.eks Ecco-sko er jo også dyre, og langt fra så gode å gå i som de her.. Mmmmmmm, fiiiiiiine skoen. *smask*

Takk til Sigrid for tipset!

 
9 kommentarer

Skrevet av den 06/06/2009 i Meg, Shopping, Sko

 

Stikkord: , ,

9 Svar til “Vidunderlige sko fra El Naturalista

  1. SkyWize

    06/06/2009 at 01:28

    Verdens beste sko. Jeg har akkurat makne og er helt frelst. Gikk over en mil i dem på brosteinene i Praha – og kunne gjerne gått en mil til.

     
  2. Elin

    08/06/2009 at 11:39

    Jeg er selvsagt supermisunnelig på alle som har store nok føtter til disse skoene. 😦

     
  3. Lise

    08/06/2009 at 19:12

    Stilig!
    Jeg har også lyst på sånne sko, men i Trondheim finner jeg ikke stor nok str…. 😦

     
  4. knirk

    11/06/2009 at 09:07

    Veldig veldig veldig fine!

     
  5. Khi

    14/06/2009 at 22:11

    Har de knotete utvalg på størrelser tro? Fant 39 på den Grønne Brygge heldigvis.. (*mumler fortsatt litt over å ha gått opp fra 38 etter første svangerskap*)

    En skummel ting med disse skoene er dog at jeg har lyst på flere av samme type.. :-S
    For eksempel:

    http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionSS09/accesorios?force=5464 og
    http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionSS09/yggdrasil?force=5845

    ..og http://www.elnaturalista.com/index.php/en/collection/collectionSS09/accesorios?force=5464

     
  6. Elin

    15/06/2009 at 10:17

    Khi: Så vidt jeg kan se starter skoene på str. 36. Det er ca et par størrelser for stort for mine føtter.

     
  7. Nancy

    13/08/2009 at 21:45

    Hi! I have been looking for el Naturalista Skoer called Rana Tharu in size 37 in white colour, but I could not find that model anymore here in Bergen, could you tell me where else can I go to find these shoes????

     
  8. Khi

    14/08/2009 at 21:07

    Try finding them on some online shoestore perhaps, like.. *googling: rana tharu naturalista white*
    According to planetshoes.com/itemmatrix.asp?groupcode=3994 they seem to call the white ones gray for some reason tho..

     

Legg igjen en kommentar

 
