RSS

El Naturalista igjen

05 Aug

Et par aldeles nydelige høst-/vintersko fra El Naturalista, nærmere bestemt «N097 Knitted ankle boot» , ble med meg hjem i dag. 😀

nat2

Ikke bare er de skjønne, men min kjære kom med et vagt hint om at det kanskje kunne gå ann å bruke noe annet enn de gode, gamle militærstøvlene halve året.. og da passer jo disse perfekt på de fleste dagene skulle jeg tro. ❤

Jeg vaklet litt en stund, da både den lilla og røde utgaven av denne støvlen også er vakre. Siden jeg allerede har røde sommersko, og jeg er redd for at de lilla kan komme til å se litt rosa ut etter en del slitasje, endte jeg til slutt opp med den brune utgaven. Hadde de vært litt billigere hadde jeg nok endt opp med alle tre utgavene er jeg redd. :->

 
1 kommentar

Skrevet av den 05/08/2009 i Meg, Shopping, Sko

 

Stikkord: , ,

Ett svar til “El Naturalista igjen

  1. Lise

    16/08/2009 at 00:28

    Me like!
    Håper bare de har stor nok str her i Trondheim…

     

Legg igjen en kommentar

 
