RSS

«Mesteren og Margarita» av Mikhail Bulgakov ..kommer ikke!

08 Aug

mesteren-og-margaritaFørste bok i lesesirkelen i neste måned. Jeg husker ikke om jeg har nevnt det, men vi har gått over til å lese to bøker og møtes annenhver måned siden det ble litt for ofte at noen måtte melde forfall. Dessuten har vi bestemt at om man hater den ene boka, eller ikke rekker begge, kan man droppe den ene og konsentrere seg om den andre i steden for. Jeg tror det var en god ide, både for oppmøte og entusiasmens del. 🙂

Foreløbig går det liiitt sakte å komme av gårde i den her…. men jeg har ikke gitt opp enda! Den andre boka denne gangen er «Arvetanten» av Simonetta Agnello Hornby. Hun har forøvrig også skrevet «Mandelplukkersken» som jeg har en vag anelse om at jeg fikk anbefalt en gang.

..

Ingen av disse ble noe store leseropplevelser for meg. M&M måtte jeg bare gi opp etter side 60. Da hadde jeg i grunnen fårr nok.

 
1 kommentar

Skrevet av den 08/08/2009 i Bøker

 

Stikkord: ,

Ett svar til “«Mesteren og Margarita» av Mikhail Bulgakov ..kommer ikke!

  1. Sigrid

    10/08/2009 at 20:36

    Dette er en av de ytterst få bøkene jeg faktisk har gitt opp…. Fenga bare ikke i det hele tatt, og den fikk meg til å føle meg dum som ikke skjønte hvorfor den har fått så mye bra omtale 😦 Huff! Håper u liker den bedre!

     

Legg igjen en kommentar

 
