RSS

Bærebaby

20 Sep

litjpia Jeg har fått noen etterlysninger på babybilde. Hun vises vel kanskje ikke SÅ mye på dette bildet, menmen.. her er i hvert fall minstesnuppa på tur i mei tai. 🙂

Samme bæretøyet benyttes på ryggen for å bære storesnuppa på nesten 4 når hun ikke vil gå hjem fra barnehagen. Mest praktiske dings jeg har sydd noensinne, og den har vært mye brukt siden den ble sydd til den eldste snuppa. Oppskriften jeg brukte er  (lett modifisert) fra en jeg fant på Tettinntil, et flott forum om bæring og bæretøy.

 
2 kommentarer

Skrevet av den 20/09/2009 i Barn

 

Stikkord: , , ,

2 Svar til “Bærebaby

  1. Ladybug

    22/09/2009 at 15:48

    For en tøff liten bærebaby! Prøvde å bære litt jeg også(kjøpte bærestash inne på TI faktisk ;)) da poden var mindre men vi begynte så sent og jeg fikk ikke helt teken på det. Får vi flere barn skal vi definitivt prøve å bære igjen.

     
  2. Helle Sønvisen

    26/09/2009 at 20:10

    Fine lille snuppelura.Like søt og trivelig som mammaen sin 🙂
    Bæring e skikkelig kult.Bare spør min lille bære-baby;-)
    Klem til deg fra meg!

     

Legg igjen en kommentar

 
