RSS

Mobil-kvaler.. Hva skal jeg velge tro?

04 Sep

Jeg har i lengre tid vaklet mellom 2, eller egentlig 3, ulike mobiler. Telefonen jeg har nå har en del problemer, blant annet går den ut i hvit skjerm og er litt avslått relativt ofte – den ringer ikke, men er ikke avslått likevel sånn egentlig (Hva den egentlig gjør lurer jeg fortsatt på) for jeg må ut med batteriet for å få den av for å kunne slå den på så den virker igjen..

Uansett, etter å ha studert en del tester, står jeg igjen med disse:

  • X10 Mini
  • X10 Mini Pro
  • Iphone 4
  • Jeg vil kunne ringe, sende sms/mms, ta forholdsvis gode bilder både inne og ute, sjekke mail, ha gps (siden jeg er flink til å rote meg bort på nye steder),  ha tilgang til litt surfing ved behov og gjerne finne et par spill som fenger.Alle 3 vil nok gjøre jobben greit, men hvilken som vil passe meg best finner jeg nok ikke ut før jeg prøver..

    Noen som har noen innspill?  Jeg er relativt sikker på at det er en av disse jeg vil ha, så kommentarer om andre telefoner hjelper i grunnen ikke.. 😉

     
    4 kommentarer

    Skrevet av den 04/09/2010 i Diverse, Meg, Shopping

     

    Stikkord: ,

    4 Svar til “Mobil-kvaler.. Hva skal jeg velge tro?

    1. Adama

      05/09/2010 at 22:52

      X10 mini! Ingen I`er her nei……..

       
    2. Khi

      06/09/2010 at 08:05

      Ingen i? Ah.. Ingen Iphone? 🙂

       
    3. Eva

      20/09/2010 at 15:40

      iPhone4 😀 Har en selv, livet er bare så mye artigere etter at jeg fikk den 😉

       
    4. Khi/Ingunn

      27/08/2011 at 22:23

      Det jeg til slutt endte opp med var forøvrig Sony Ericsson Neo. Rød og herlig med godt kamera og passe stor skjerm.

       

    Legg igjen en kommentar

     
