RSS

«Love’s Prisoner – Wyndham Werewolves 1» av Mary Janice Davidson

22 Jan

Jeg hadde litt feil forventninger til denne boka fant jeg ut etter at jeg var ferdig med den. Jeg trodde jeg fikk første bok i en varulvserie ved navn Wyndham Werewolves. Det var det forsåvidt.. men det viste seg at den egentlig var en del av boka «Secrets», som hadde samlet 4 historier i en.

Uansett: mine forventninger var en særdeles  lettlest, men vagt underholdende bok med varulver i hovedrollen, noe ala hennes bøker om vampyrer – «Undead and unwed» og etterfølgende, om vampyrdronningen Betsy med høyt forbruk og interesse for designersko.

..men nei.. Jeg kan nok si at jeg ble litt paff.. og særdeles skeptisk.. når det viste seg at boka starter med at hovedpersonen blir voldtatt i en heis, av en varulv som ikke kan styre seg når de blir sittende fast der litt for nært fullmåne. …men han er «så flink at bare det første minuttet føltes som voldtekt» !!???! Hallooo! Søppel! Hva slags holdninger er dette å spre da? 😦

Denne anbefales definitivt ikke!

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 22/01/2011 i Bøker

 

Stikkord: , , ,

Legg igjen en kommentar

 
