RSS

Neglelakk

17 Feb

Etter uendelig mange år har jeg endelig somlet meg til å kjøpe en underlakk og overlakk. ..og litt mer med det samme jeg var i gang. Virkelig egentlig ikke så mye å blogge om her kanskje.. Jeg gjør det nå likevel, siden jeg endte opp med å shoppe i utgangspunktet pga denne blogg-posten til Delirium.

Her er fargene.. Jeg syns Chocolate Mocha og Vampire virker lekre. High society er litt.. rar. Jeg har den på nå, og de ser beige-lilla-grå ut! Uhm.. sært.

Jeg syns forøvrig at en farge som heter Brandy ikke burde vise seg å være bringebærrød/rosa.. 5-åringen var dog meget fornøyd, siden jeg lot henne prøve den.

 
2 kommentarer

Skrevet av den 17/02/2011 i Diverse

 

2 Svar til “Neglelakk

  1. ardaiel

    18/02/2011 at 04:17

    Oh! Du har jo virkelig kjøpt creme de la creme av top coat. Seche Vite skal være blant de beste som er å få tak i 😀 Vil ha sånn jeg også men du vet, her oppe i nord er ikke utvalget så fantastisk akkurat. *savne Trondheim*

     
  2. Khi

    18/02/2011 at 09:29

    Billigere å bestille på nett uansett, tror jeg – selv med frakt. Jeg brukte denne siden: http://www.transdesign.com/ Bare hold øye med frakt-beregningen når du går til kassen – hvis de mener at du ikke får alt med i «small flat rate shipping type» (for Paypal-brukere) får du bare velge mellom dyr og svindyr frakt via Fedex – men du får muligheten til å gå tilbake og plukke vekk noe etter å ha sett fraktvalgene så prøv deg frem. 🙂

     

Legg igjen en kommentar

 
