RSS

iHerb-pakker i posten er gøy

23 Feb

Etter å ha lest om iHerb-anbefalinger på diverse forum og blogger fant jeg ut at det var på tide å teste dem.

Resultat: Jeg liiiiiiker dem!

Første pakke:

Bringebær-balsam, rød grapefrukt- sjampo og balsam , Yogi te (Berry detox) (smaker og lukter vidunderlig, og minner meg om Glastonbury), tyggegummi (god, men mister smaken litt fort) og en  lypsyl-variant med granateple.

Balsamene kunne hatt litte mer balsameffekt spør du meg, men de gir flott skinn i håret.

Andre pakke:

Gojibærog hampfrø til å blande i tyrkisk yoghurt til frokost eller kvelds,  Bringebær-sjampo og nøttemel som jeg tenkte bruke til å bake etellerannet.

Tredje pakke, som nå er på vei:

Yogi-te (Egyptian Licorice), kokosmel til baking,  lypsyl-variant med kakaosmør og en lunchboks med fryse-element.

Hvis du skal prøve denne nettbutikken:

Første gang man handler der får man bruke en rabattkode. Bruker du min kode –  NEV276  – gir de meg 4% bonus, samtidig som den nye kunden sparer 5$. Kjekt.

Det kan være lurt å passe på at man handler for under 200 kroner av gangen, så man slipper toll.

Passer man også på å holde vekten på det man bestiller under 1360 gram slipper man unna med 4$ i frakt. Det kan fort lønne seg å bestille mange små i stedet for en stor – både av hensyn til fraktkostnader og for å slippe å betale tollgebyrer. Jeg vet ikke om de prøver sende flere pakker samtidig hvis man bestiller flere små samme dag, så jeg ventet et par dager mellom dem for sikkerhets skyld.

..og nei, jeg får ingen bonus eller annet for å blogge om dem, utover om folk bruker rabattkode fra meg da. 🙂

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 23/02/2011 i Diverse, Lavkarbo, Shopping

 

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

 
