RSS

iHerb på vei :-)

04 Apr

Det er nesten litt for lett å bestille på nett.. Nå er det visst to pakker til på vei i min retning. Ooops? 😉

Blant det som er på vei:

  • Navitas Naturals, Organic Superfood Chocolate Kit, Goji Berry – Jeg skal endelig prøve meg på å lage sjokolade selv sammen med 5-åringen. 🙂
  • Desert Essence, Organics Hair Care, Green Apple & Ginger Shampoo – Da jeg gikk på barneskolen hadde vi en grønn flaske shampo med eplelukt som luktet aldeles vidunderlig.. Så denne skal testets av nostalgiske grunner. Tok med  Green Apple & Ginger Conditioner med det samme siden jeg er rimelig avhengig av balsam for å slippe knuter.(Notat i etterkant: Denne luktet skikkelig syntetisk, og langt unna barndomsminnet om den grønne flasken med «kulekork». Balsameffekten var ikke helt til stede heller. *sukk*

Hvis du skal ha noe derfra og ikke har bestilt der før kan du gjerne bruke min kode: NEV276 .

Du sparer 5$ og jeg får visst 4 % anbefalings-bonus.

Noe helt annet jeg veldig, veldig, VELDIG gjerne skulle ha shoppet… Jeg fant en skikkelig lekker burgunder/blodrød topp med sidesnøringer hos Manillusion i høst. ..men da var størrelse «Large» litt vel trang, så jeg var fornuftig (?) og lot være å kjøpe den. NÅ hadde den nok derimot passet ypperlig, men når jeg nå saumfarer nettet finner jeg kun enda mindre størrelser. Bleh! Jeg har i grunnen ikke tenkt meg helt ned i størrelse liten «Medium», så da må jeg vel enten prøve meg på å sy selv, eller glemme det. :-S

 
3 kommentarer

Skrevet av den 04/04/2011 i Lavkarbo, Shopping

 

Stikkord: ,

3 Svar til “iHerb på vei :-)

  1. Janicke

    05/04/2011 at 11:20

    Her var det mye snadder 😀 Elsker iHerb-pakker 😀

     

Legg igjen en kommentar

 
