RSS

..og litt mer iHerb..

13 Apr

Den første av de forrige pakkene jeg bestilte fra iHerb er hentet på postkontoret nå. Den svarte såpa luktet vidunderlig, teen smakte sånn passe, sjokoladen var definitivt mektig og god. Vaniljeessens, smaksfrie (det får vi nå se på) Steviadråper og Agave-nektar venter i skapet på neste bakerunde. 🙂

Neste pakke kommer vel rett over påske tenker jeg. Gleder meg til å teste eple-shampoo! Bringebær-varianten fra Dessert essence har ungene fått ta over. Den ble litt for søt for meg, men akkurat passe til dem.

..Og nå er det visst enda en pakke til på vei fra iHerb.. Jeg vet ikke helt hvor bra det egentlig er at det er såpass lett å shoppe der. Det eneste jeg har funnet så langt som er irriterende med siden er at det ikke vises i ønskelista om produktet er utsolgt eller ikke, og at en del ting ofte er utsolgt. 200nkr-tollgrensa og vektgrensa til iHerb går stort sett ganske bra opp. Bedre med mange små pakker og lav frakt, enn en stor med masse i frakt og toll i tillegg.

Den første her har jeg ventet på en stund, siden de var utsolgt. Jeg syns forøvrig at det er innmari praktisk (vel, og sikkert veldig salgsfremmende for dem..) at man kan krysse av for å få e-post når noe som er utsolgt kommer inn igjen: Jeg har fått Amazon Therapeutics, Organic Yacon Syrup – Den brukes i en del lavkarbo bakeoppskrifter, og er visst god på cottage cheese og frokostblandinger også. Anbefalt av Cecilie på hennes blogg «Fristende lavkarbo»

Det begynner å bli noen norske sider som har lavkarbo-stuff etter hvert. Her er noen av dem: Funksjonell mat, Lavkarbo-torget, Kinsarvik naturkost, Spisdegslank og Supernature. Jeg har ikke testet disse så langt, men har ikke hørt noe dårlig om dem.

Sukrin og mandelmel handler jeg på helsekost-butikken på mitt lokale senter. Greit å hjelpe til med å sørge for at det er noe de fortsetter å ta inn syns jeg, men kjekt med mulighet for å bestille på nett for de som ikke har en helsekostbutikk i nærheten.

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 13/04/2011 i Lavkarbo, Shopping

 

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

 
