RSS

Sommersko fra El Naturalista

03 Aug

Jeg snublet over disse røde sommerskoene i Århus, og de ville absolutt være med meg hjem.. 🙂

Reimene gjorde skoene lette og luftige, men de gnagde litt oppå foten fant jeg ut etter hvert.. dog gnagde de langt fra så mye som joggeskoene jeg måtte skaffe meg siden de gamle gikk i oppløsning. :-S

Fant ikke bilde av dem på Ecco-siden, men en annen blogger hadde lagt ut et bilde, så jeg lånte det for å peke på gode og dårlige ting med skoene. Må innrømme at jeg var skuffet over dem – jeg har aldri hatt sko som gir meg gnagsår oppå føttene før!

Forøvrig var Århus en pen by med mange spennende butikker, og å sette av 2 timer til shopping der var nok litt i minste laget. :->

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 03/08/2011 i Shopping, Sko

 

Stikkord: ,

Legg igjen en kommentar

 
