RSS

Blogger om lavkarbo

09 Aug

I det siste har jeg snublet over noen (for meg) nye blogger, og noen av dem tenkte jeg å nevne i dag.

Marthines blogg gjør meg suuulten.. Du verden så mye lekker lavkarbomat! Jeg vil teste hamburgerbrødene, pizzaen, kyllingnuggets, bringebær og kokos smoothie og avokadosalaten sånn til å begynne med.. Greit å finne noe nytt når jeg begynner å bare lage det samme om og om igjen. 🙂  Håper det går bedre med disse forsøkene på rundstyker og pizza enn de forrige jeg prøvde!

Jeg snublet også over lavkarbotips.blogg.no, og tror det som står om livsstilsendring kan være kjekt å ha sett for noen av de som vurderer å starte på lavkarbo.

En liten bonus: Jeg kom borti dette innlegget et annet sted, og fikk lyst til å bli flinkere å lage matpakke!

Forøvrig, sånn totalt uavhengig av emnet ellers, skulle jeg ønske at Ben&Jerry hadde lavkarbo-is.. De lager så innmari god is.. *sukk* :-S

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 09/08/2011 i Lavkarbo

 

Legg igjen en kommentar

 
