RSS

Tilbake igjen

14 Nov

Bloggen min var nede noen dager med stygg sperret-melding. =:-o
Jeg lurte på om det var min lange side med korte anmeldelser av diverse iherb-produkter som fikk WordPress til å gjøre det, men i følge e-posten jeg fikk da jeg spurte hva jeg kunne gjøre for å fikse det hadde jeg visst ikke gjort noe galt likevel.

Jaja. Etter at de åpnet den igjen fjernet jeg mesteparten likevel – for sikkerhets skyld. 🙂 Det fins så mange andre blogger der ute som sier ting om produkter derfra, og jeg vil fortsette å blogge her, så da velger jeg å holde jeg meg gooodt innenfor det som måtte være lov. 🙂

For tiden koser jeg meg med ny vampyr-bok, og skriver nok mer om den om noen dager.

 
1 kommentar

Skrevet av den 14/11/2011 i Meg, Shopping

 

Ett svar til “Tilbake igjen

  1. Vero

    17/11/2011 at 22:47

    Så greit du fikk bloggen opp igjen da!! Det er ikke verre enn å gjøre som du har gjort nå – jeg kan jo bare kopiere linkene og gå til iherb selv og se, om beskrivelsen frister. Jeg begriper ikke hva som er greia med wordpress/iherb, det er bare helt idiotisk. Men samtidig har jeg sett mer enn en blogg som har «hundre tusen» produkter pr innlegg, og da skjønner jeg jo man reagerer på det, siden man tjener poeng på å få folk til å bruke koden og alt dette. Men en link uten bruk av kode skulle jo vært lov!! selv http://www.iherb. fjernes jo faktisk (tør ikke å skrive hele addressen en gang :P)

     

Legg igjen en kommentar

 
