RSS

Bursdagsshopping

12 Dec

COLL1099Fiiiine kjolen som ble med meg hjem! «Rhonda doll circle dress» er navnet på den, og den er plommefarvet, eller lilla om man bruker litt enklere fargeskala.

..og nei, jenta med tatoveringene er ikke meg. Bildet er fra det som før het Naughty Shadows, en butikk som er bare halvparten så tvilsom som den høres ut som. De har riktignok mye lakk&lær og korsetter, men de har også masse retro-kjoler og annet lekkert som er litt mer mainstream. De gikk over til å hete Dresscode for en stund siden, men butikken er lagt ned nå desverre.

Deres beskrivelse av kjolen: «Denne kjolen er som tatt ut av Mad Men serien. I dyp plommefarget (litt mørkere enn bildet viser) stretchbengaline med smalt liv og vidt skjørt. Bred og klassisk krage og to knapper i front. Glidelås i siden.»

Denne kjolen ser ganske annerledes ut på meg forøvrig. Både fordi jeg kjøpte med et stivt, sort, tyll-underskjørt/petticoat for å få vidde i skjørtet, og dessuten fordi jeg er betydelig lavere og med mer former enn denne modellen. Da jeg endelig oppdaget den skjulte glidelåsen i siden ble det en hel del enklere å få den på. Kul er den uansett. ❤

 
3 kommentarer

Skrevet av den 12/12/2011 i Meg, Shopping

 

Stikkord:

3 Svar til “Bursdagsshopping

  1. Vero

    13/12/2011 at 16:52

    Så fiiiin! ❤

     
  2. Ranveig Holth

    16/12/2011 at 12:19

    Gratulerer, den ser flott ut!!

     
  3. Elin

    02/01/2012 at 21:48

    Elsker den, har maken i grå….:)

     

Legg igjen en kommentar

 
