RSS

Ut på tur og tid til å lese på nytt lesebrett

30 Jan

Forrige uke hadde jeg den glede å forlate Oslos snøtunge gater, og ta en tur med familie og svigers til Gran Canaria. Jeg må innrømme at det gjorde godt å krølle seg sammen i en solstol ved bassenget og kose meg med Sony-leseren min. Om noen uker skal jeg på lesesirkel-møte igjen, og denne gangen skal vi ha lest klassikeren «Little Women» av Louisa May Alcott og «Ready Player One» av Ernest Cline.

Den første er jeg nå endelig ferdig med, mens jeg har kastet meg glupsk over den andre. Hva jeg syns om dem skal jeg komme tilbake til etter møtet. 😉

*Tenke* Har jeg glemt å nevne min nye lesedings forresten? Jeg er fortsatt meget glad i min gode Kindle, men til jul var jeg så heldig å få en Sony PRS-T1 fra jobben i julegave! 😀 Den er rød og lekker, og med en til tider praktisk touchskjerm. Etter å ha vaklet frem og tilbake opptil mange ganger, (og falt for Oberon sine vakre omslag underveis,) endte jeg til slutt med et enkelt, knallrødt omslag fra eBay.

Den nye er lett og fin, og det er kjekt å ha en leser der jeg kan lese norske e-bøker etter hvert også. Den gamle er litt bedre å holde i, bedre å bla med, men har hatt en litt irriterende tendens til å ikke ville starte opp på første (eller femte) forsøk i blant. For øyeblikket har jeg delt dem inn så jeg samler fantasy’en min på Kindle, mens jeg har lagt annen skjønnlitteratur på Sony’en. Vi får se hvordan det blir videre fremover.

 
1 kommentar

Skrevet av den 30/01/2012 i Bøker, Diverse, Meg, Reise

 

Stikkord: , ,

Ett svar til “Ut på tur og tid til å lese på nytt lesebrett

Legg igjen en kommentar

 
