RSS

«Nattens sirkus» av Erin Morgenstern

22 feb

Her er den første boka jeg fikk leseeksemplar av fra CappelenDamm.

Kort oppsummert: Fiiiiiiiine boka ❤
Denne kan fint kan leses av både ungdom og voksne.Den har en god atmosfære og spenning gjennom hele boka. Den er ikke heelt sånn at jeg har (store) problemer med å legge fra meg boka, men den er helt klart god nok til at jeg valgte å plukke opp den boka (og ikke en av de andre som venter) når jeg hadde tid til å lese litt.

Vi følger en konkurranse der deltakerne ikke får vite reglene. To unge mennesker konkurrerer i magi, og arenaen som blir opprettet for dette er et sirkus som reiser omkring. Det består av mange små telt, der det i alle skjer fabelaktige ting.

Atmosfæren minner meg litt om Carnivale-TV-serien, selv om det egentlig ikke er likt. Litt vanskelig å forklare. 🙂

 
1 kommentar

Skrevet av den 22/02/2012 i Bøker

 

Stikkord: , , , ,

Ett svar til “«Nattens sirkus» av Erin Morgenstern

  1. bokbloggarar

    15/07/2012 at 14:09

    Høyrast spennande ut. Er den ute i butikken?

     

Legg igjen en kommentar

 
