RSS

Lanseringsfest for boka «Odinsbarn» av Siri Pettersen

12 Sep

odinsbarn  IMG_7210
I går var jeg på lanseringsfest for boka «Odinsbarn».

Ei venninne av forfatteren hadde laget kake som så ut som halen på forsiden av boka. Kuuul! 😀

Jeg og noen venninner var bedt om å møte i kostyme, så vi svinset litt omkring. Morsomt. 🙂

Jeg fikk boka i går, så har ikke rukket å lese den enda, men jeg leste litt om den på forhånd, og må si jeg gleder meg til å sette tenna i den lille mursteinen!

 
1 kommentar

Skrevet av den 12/09/2013 i Bøker, Diverse

 

Stikkord: ,

Ett svar til “Lanseringsfest for boka «Odinsbarn» av Siri Pettersen

Legg igjen en kommentar

 
