RSS

«Black water» og Broken soul» av Faith Hunter

26 nov

blackwater brokensoulFørst koste jeg med tre korte historier om Jane Yellowrock i samlingen «Black Water».
Boken inneholder fortellingene «Black water», «Snafu», «Off the grid». To av dem inneholder litt brutale scener, så denne boka er nok ikke noe for de yngste leserne. Jeg likte formatet, og å få korte blikk inn i Janes’ verden utenom New Orleans.

Deretter gikk jeg direkte over til å jafse i meg «Broken Soul» som er bok nummer åtte i serien om Jane Yellowrock.Denne gangen er det en forventet ankomst av en gjeng europeeiske vampyrer som skaper trøbbel for Leo i New Orleans.

Jeg liker urban fantasy-bøker med en sterk heltinne, og Jane fyller definitivt den rollen. Gleder meg fortsatt til neste bok.

 

 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 26/11/2014 i Bøker

 

Stikkord: , , , , ,

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..