RSS

Ulike varianter av Questbar

06 sep

I blant er det greit å ha noe «nødproviant» i veska. Enten for å ha med på tur, uventet lang jobbdag, eller trenger noe kjapt før en sein middag. Derfor har jeg handlet og testet ut diverse varianter av Quest Nutrition sine måltidserstattere. Noen av dem funker definitivt bedre enn andre:

  • Chocolate Brownie: Kald er den ganske uspiselig. Litt som å tygge sagflis med litt kakao på spør du meg.. Men varmer du den et øyeblikk i micro blir den såvidt spiselig..  Terningkast 1 kald, Terningkast 2 varm
  • Peanut Butter Supreme : Spiselig, om ikke egentlig direkte god. Ikke vond, og ikke sagflis, men litt kjedelig. Terningkast 3 kald
  • Coconut Cashew:  Minner meg om en slags myk fruktkaramell. Smaker.. greit. Terningkast: 3.5 kald – Fått anbefalt å teste den varm, men det har jeg ikke fått gjort enda.
  • Apple Pie: Veldig falsk eplesmak, men ellers forsåvidt grei nok. Terningkast: 3 kald.
  • Cinnamon roll: Grei smak. Smaker ikke så mye, men har ikke falsk søtsmak. Kunne godt inneholdt mye mer kanel! Litt rar når den er varmet i micro. Terningkast: 4 kald, 3.5 varm.
  • White Chocolate Raspberry: Denne var ikke så dum! Jeg har ikke testet den varm, men kald er den i grunnen god. Terningkast: 4 kald.
 
Legg igjen en kommentar

Skrevet av den 06/09/2015 i Diverse

 

Stikkord: , ,

Legg igjen en kommentar

Dette nettstedet bruker Akismet for å redusere spam. Lær hvordan dine kommentardata behandles..